Terug naar het overzicht

Servicedesk medewerker

Signature Foods werkt met meer dan 600 collega’s elke dag samen aan de lekkerste feel-good food moments! Signature Foods heeft zowel mooie merken als private label concepten in de categorieën; salades, kaas, tapas, convenience en diepvries. Dit zorgt voor een interessante dynamiek in gesprekken met onze klanten. Merken die onder Signature Foods Nederland vallen zijn oa.: HEKS’NKAAS®, Johma, KaasTengels, Los Taqueros, Vlammetjes en Westland Salades.

Locatie: Losser. 32/40 uur.
Startdatum: z.s.m.

Wie zoeken we?

De Servicedesk Medewerker die wij zoeken is niet alleen het eerste aanspreekpunt voor alle collega’s, je bent ook degene die de controle en bijsturing van onze ICT technologieën initieert, zorg draagt voor voldoende middelen en methodes zodat iedere collega, in iedere functie zijn of haar taken naar behoren kan uitvoeren. We geven je weliswaar een aantal kaders, maar daarbinnen verwachten we dat je zeer zelfstandig kunt werken. Daarom vragen we het volgende:

  • Opleiding: Minimaal een afgeronde ICT opleiding op MBO of HBO niveau,
  • Werkervaring: ca. tussen de 2 en 5 jaar ervaring in vergelijkbare functies,
  • Specifieke kennis: Office365, Microsoft Authenticator, Windows servers, telefonie, printing, security, OneDrive, Identity and Access Management (IAM), Ticketsystemen
  • Talen: Nederlands en Engels, Duits is een pré,
  • Eigenschappen: Teamplayer, zelfstandig, integer, nauwkeurig, flexibel, stressbestendig.
     

Wat ga je doen:

Het toverwoord voor deze functie is: Samen! Samen met de IT Manager, de Informatiemanager, de Applicatiebeheerder(s) en Systeem-/ Netwerkbeheerder(s) zorg je voor een state of the art IT-omgeving. Hierin heeft iedereen weliswaar zijn eigen (hoofd-)taak maar als ervaren professional weet jij dat je zoiets nooit in je eentje kunt. Jij krijgt daarom de verantwoordelijkheid voor het volgende takenpakket:

  • Het uitvoeren van de 1e en 2e-lijns support voor computersystemen en applicaties,
  • Verkrijgen van meer informatie omtrent de melding en deze vastleggen in het ticketsysteem.
  • Beoordelen van de supportvraag, prioritering en aangeven van een adequate oplossing,
  • Het verschaffen van de verschillende toegangslevels op basis van het functiehuis,
  • Operationeel onderhouden van de rechten binnen Active Directory.
  • Oplossen van allerhande hick-ups op gebruikersniveau.
  • Opstellen en onderhouden van helpdeskprocedures,
  • Opstellen en actualiseren gebruikershandleidingen;
  • Individuele instructies en trainingen voor gebruikers verzorgen,
  • Beheren van de interne telefooncentrale, organisatie telefonie (vast en mobiel), printers, copiers en overige infrastructuur communicatie,
  • Coördineren van problemen c.q. afhandelen en oplossen van problemen rondom telefonie en printers
  • Contacten onderhouden met de telecom provider en printerleverancier
  • Beheren van geldigheid en voorwaarden lopende contracten m.b.t. telefonie en printers, copiers e.d.

Voor meer info:

Zie onze website of neem contact op met Mathieu van der Strijp (06 11 04 67 34). Ben je geïnteresseerd?
Solliciteer via Whatsapp of vul het onderstaande fomulier in:
Een moment geduld aub..
Product is toegevoegd aan de winkelwagen